Profil společnosti
Historie firmy
LANETE, spol. s r.o. byla založena v roce 1992 jako dceřiná společnost uskupení firem pracujících v oborech informatiky a předvýrobních etap, s cílem působit na trhu konstrukčních a technologických (CAD/CAM a TPV) systémů. V roce 1996 došlo k úplnému osamostatnění a ke změně názvu. Jíž v první fázi existence se společnost soustředila na podporu dodávek CAD systémů, doplňovaného strojírensky orientovanými aplikačními nadstavbami. Postupně byl profil rozšířen o oblast nasazování kompletního obchodně-ekonomického a výrobního systému ABRA od společnosti Aktis a.s.. Již samostatná společnost pokračovala v plynulém přechodu všech klíčových činností z oblasti informačních technologií se zaměřením na výrobu ve strojírenství. Nezbytným předpokladem bylo vytvoření společnosti v Golčově Jeníkově. Společnost disponuje předváděcími, konzultačními i školícími kapacitami včetně rychlého servisu programových produktů.
Současnost
V současnosti se naše společnost specializuje na služby a zboží v oblasti antivirové a internetové ochrany, šifrování dat a zařízení, monitoringu firemní sítě a jednotlivých firemních počítačů. Již od roku 1996 jsme certifikovaným partnerem ryze české značky ABRA Software, která se zabývá tvorbou komplexních informačních podnikových systémů. V posledních letech se podařilo firmě LANETE spol. s r.o. získat certifikáty KERIO Certified Partner a DELL Partner Direct. Portfolio našich služeb tak bylo rozšířeno o systémy v oblasti zabezpečení internetové komunikace (KERIO) a počítačového vybavení značky DELL.
Nabízíme vše potřebné v oblasti implementace jednotlivých systémů, školení a řešení technických dotazů zákazníků, poradenství a dodávky odpovídajícího hardware pro jednotlivé systémy. Dokážeme navrhnout kompletní firemní řešení. Náš profesionální tým zaměstnanců je připraven poradit a pomoci nalézt potřebná řešení. Od počátečních návrhů přes produktová řešení až do implementace a údržby jednotlivých systémů. Včetně zajištění subdodavatelských doplňků.
Péče o zákazníka je jedna ze základních částí naší dlouhodobé strategie. Naším předpokladem je rozvíjet svou činnost se zřetelem na potřeby zákazníka a naší snahou je zajistit kvalitu a komplexnost poskytovaných služeb.
Dlouhodobá strategie firmy:
- Budování trvalého vztahu s klienty.
- Konzultace požadavků zákazníka.
- Analýza problematiky.
- Návrhy koncepcí řešení.
- Technická podpora.
- Poradenské služby.
Vedení společnosti se zavázalo na základě vlastní strategie a dohody s jednotlivými výrobci software vytvořit hmotné i organizační podmínky pro zavedení, udržení a neustálé zlepšování systému vedení kvality poskytovaných služeb.
Politika zvyšování kvality je ve společnosti vydána jako soubor nařízení a dokumentů korespondující se zvyšováním kvalifikace a kvality poskytovaných služeb prodejců jednotlivých výrobců software a jsou s ní obeznámeni všichni zaměstnanci firmy.