Naše cíle
Cílem společnosti LANETE, spol. s r.o. je budování dlouhodobých vztahů se zákazníky, kterým se snažíme nabízet optimální řešení dle jejich potřeb. Ačkoliv jsme česká společnost orientující se výhradně na český trh, nabízíme zahraniční produkty světové úrovně.
Firemní hodnoty a cíle
- Kvalita
Kvalita je v naší společnosti na prvním místě. Garantujeme ji odpovídající kvalifikací, patřičnou certifikací a iniciativním přístupem našich zaměstnanců. Uvědomujeme si, že kvalita všech procesů v naší společnosti rozhoduje o naší budoucnosti a spokojenosti našich zákazníků. - Respektování zákazníka
Nabízené produkty dodáváme v požadované kvalitě, za kterou odpovídají jednotliví výrobci a v dohodnutých termínech. Se všemi našimi zákazníky udržujeme velice úzké vztahy, na základě nichž jsme schopni pružně reagovat na všechny jejich požadavky, technické dotazy, potřeby a očekávání. Pro trvalé zlepšování služeb pro zákazníka doplňujeme sortiment služeb podle aktuálních trendů a nových technologií v IT oblastech. Pečlivě dbáme na zlepšení komunikace a toku informací jak mezi svými pracovníky, tak vůči dodavatelům a především vůči svým zákazníkům. - Jednáme slušně
- Slušnost jednání na prvním místě.
- Respektujeme pravidla a hrajeme fair-play.
- Dodavatelé a subdodavatelé
Partnerské vztahy navazujeme s takovými dodavateli a partnery, kteří splňují naše kritéria pro dodávku, zařízení nebo služeb, využívaných při našich činnostech. - Podporujeme inovace a trvalé vzdělávání
- Nabízíme kvalitní, jednoduché a funkční služby.
- Jsme pro zajímavé nápady, které nás a naše zákazníky posouvají dopředu.
- Svým zákazníkům nabízíme pouze kvalitní produkty a služby od renomovaných značek.
- Neustále zvyšujeme naše profesní znalosti a schopnosti, abychom dokázali zákazníkům nabízet ty nejlepší služby.
- Zaměstnanci
Vážíme si schopných a tvořivých a profesionálně zdatných zaměstnanců, kteří jsou ochotni se dále vzdělávat. Kromě všeobecných kvalifikačních předpokladů, které jsou nutné pro výkon povolání, naše společnost dbá o trvalé zvyšování jejich odborné kvalifikace. - Jsme neformální
- Udržujeme otevřené a neformální prostředí.
- Komunikujeme otevřeně.
- Klademe důraz na rychlou a efektivní komunikaci mezi námi a zákazníky.